YAĞIZ

YAĞIZ
Yaşlanmak zorunda olduğumu kim söyledi?
Ben sadece seviye atlıyorum! Bugün doğum günüm! Yine bir yaş daha aldım ama hâlâ sabah alarmı erteleyip “beş dakika daha” modundayım. Hayat beni olgunlaştırmaya çalışıyor ama ben hâlâ muz gibiyim dışım sarı, içim kaygan Yaş aldıkça akıllanır diyorlardı, ben hâlâ “acaba pizza mı söylesem” diye hayat kararları alıyorum. Ama ne olursa olsun, kendime bir kez daha söylüyorum: İyi ki doğdun be canımın içi! Her şeye rağmen hâlâ buradasın, hâlâ gülüyorsun, hâlâ çok tatlısın! Yeni yaşında da bol bol gül, azıcık üzül, bolca ye ve yine muhteşem ol!
Özelime Özel İleti...♡
YAĞIZ
Doğum günün kutlu olsun canım
Reklam
Dediğini etiketle
Bazı insanlarda; Türk kahvesi, Gün batımı, Deniz kenarı, Hissi var. @SpidDuygu
1000Kitap
d` isimli okura yanıt verildi
YAĞIZ
Rica ederim
Bizden olsun isterdim
YAĞIZ
Bende
O kadar adamsınız bi benle şu kızın (baş harfi duygu )arasını yapamadınız
1000Kitap
d` isimli okura yanıt verildi
YAĞIZ
@Marinettaa mesajlara bak