"Bazen yorgunum dersin, 'sırtında taş mı taşıdın' derler. Mecal bulup 'taş sadece sırtta taşınmaz' diyemezsin. Ve anlarsın ki hâl bilmezin yanında dert bile çekilmez. Allah bizi yük olanlardan değil yük alanlardan eylesin."
Şehrin en kalabalık gecesinde insanların arasında yalnız yürürken içine buruk bir his düşer ya insanın.Sanki herkes hayatta bişeyler elde etmiş,çabalar halde.
Bir sen herşeyi batırmış,kendini yitirmiş gibisin.