Ben yandım siz yanmayın

Ben yandım siz yanmayın
@Yalanci07
Ne yani sadece erkekler mi kızlara yavsayacak erkekler korkun benden artık 😈😈😈 APKSJSJSJSKKAKSJSNSNKAKSKS
Alıntı
Ben yandım siz yanmayın
Ne yani sadece kızlar mi trip atacak Kızlar korkun benden artık......
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tüm doğum günlerinin benim öldüğüm güne denk gelmesi doğal mı sizce yoksa tesadüf mü
1000Kitap
Ben yandım siz yanmayın
Neyse yine boş konuştum. Kendi sessizligim de boğulmaya devam
Bayramınız Mübarek Olsun
Bazen en güzel anlar, en sade görünen köşelerde saklıdır… Bir cam kâsenin içinde toplanmış küçük mutluluklar gibi; her biri ayrı bir hatıra, ayrı bir gülümseme sebebi. Yanında duran o zarif çiçekler, sanki sessizce “hayat, fark edenler için güzeldir” diye fısıldıyor. Hafif bir koku, geçmişten gelen sıcak bir anıyı hatırlatırken; renkler, insanın içini sebepsizce aydınlatıyor. İşte tam da böyle anlarda anlıyorsun; mutluluk büyük şeylerde değil, küçük detayların içinde gizli. Bir şekerin tadında, bir çiçeğin duruşunda, bir köşenin huzurunda… Ve belki de en güzeli, bütün bunları fark edebilecek bir kalbe sahip olmak. Çünkü hayat, en çok da hissedebilenler için anlamlı.
Ben yandım siz yanmayın
Ohaa kiraz çiçeği çok severim, Şekerlerden sınırsız alabiliyormuyuz 😅😅😅