Yamtar

Yamtar
@YamtarD
"Ertelenen bir arama, geç kalınan af dileyişler, geç gelen farkındalıklar, anın güzelliğini kaçırmalar, içinden geleni söyleyemeyişler insanın omzunda yük olarak duruyor. O yüzden içinizden geleni yapın; taktiksiz, tertemiz ve içten. Kazanıp kaybetmenin bir önemi yok, ölüm var." “Seninle yeniden tanışmak isterdim.
Reklam
"Her şeye yeniden başlamak mümkün değildi. İstesem de mümkün değildi. Nerede kaldığımı unuttuğuma göre, baştan başlamak için de birtakım yetenekler gerekliydi; daha talihli doğmuş olmak gerekliydi mesela.
Susmak... tıkalı bacalarda Sıkışmış duman, göğsümün gizlisinde. Aklı yüreğinden utana utana -Yaşasa bile insan- Yaşamanın bir anlamı kalır mı?
"Ruhum yaşasın diye seni arıyorum.