"Şimdiye kadar Latincenin ölü bir dil olduğunu bilirdim. Şimdi onun ölümün dili olduğunu biliyorum. Ölüm Latince konuşur."
Bir yıl önce tamda bu günlerde (13 Ocak) dedem bize veda etmişken yeni çıkan biyopsi raporunu chatgptye atmıştım... Ölümün dilini anlamadığım için..