'Gemiler batınca acımaz denizin canı. Gemi denize açılır, yolculuğunu tamamladığında ona olan aşkı yarım kalır, kavuşamazlar. Asıl gemi batınca başlar aşkları. Çünkü deniz bağrına basar onu ve işgüzar bi dalgıç onun kalıntılarını bulana dek birlikte yaşarlar. Bazen yarım bıraktığım dediğim şeyler , başka sebeplerin başlangıcı olur. Bunu unutma..'🔮