Bir papazın yardım için yanına aldığı kör bir kızla geçen zamanı günlüğüne yazması ile başlıyor kitap. Papazın ve kızın iç dünyalarındaki çekişmeleri , çelişkileri ele alanan ve incilde alınan alıntılar ile günah neyi kapsar neyegünah denir gibi sorgulamalar mevcut . Beni pek sarmadı çok bilindik bir hikaye gibi geldi dili akıcı anlaşılır ama okumasam bir şey kaybetmezdim