Gördüğüm en iyi kitaplardan biriydi. Dili çok akıcıydı ve sürükleyiciydi. Kitabı çok kısa bir sürede bitirdim. Kitapta olayları farklı kişilerin ağzından anlatması güzel olmuş. Böylece insanların olaylara bakış açısındaki farklılıkları gördüm. Hem diğer kitap olan Mucize & ben kitabını okumak istedim. Bence kesinlikle herkes okumalı.