Kitabı okumaya başladığımda ilk sayfaları benim için pek ilgi çekici değildi. Ancak ilerledikçe ciddi bir ters köşe oldum. İlk başlarda sonunu tahmin ettiğime inandığımdan kitabın anlaşılır olduğunu sanmıştım ama öyle çıkmadı. Bu da beni şaşırttı. Ancak çoğu gizem yazarları gibi burda da yazar ana karakteri ilk sayfalarda sanki hiçbir şey bilmiyormuş gibi gösterdi. Açıkcası bu durumu sevmiyorum. Öyle olacaksa kahraman bakış açısından değil de tanrısal bakış açısından yazılmasının daha mantıklı olduğu kanaatindeyim. Diğer türlü kandırılmış gibi hissediyorum. Onun dışında kurgu güzeldi. Yazarı ne anlatımını zaten seviyorum. Güzel bir gizem kitabıydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Övüldüğü kadar varmış gerçekten. Hizmetçi son zamanlarda okuduğum en sürükleyici ve nasıl bitirdiğimi bilmediğim bir kitap oldu. Kitabı okurken sanki bir diziyi veya filmi izler gibiydim. Nasıl bitirdiğimi anlamadım bile. Yazarın kalemi oldukça sade ancak betimleyiciydi. Bu da sahneleri kafamda canlandırmamı kolaylaştırdı. Kitabı baya beğendiğim için ikinci kitabı olan Hizmetçinin Sırrı ile devam edeceğim.