Yaren Susam

Yaren Susam
@Yarenssm
"İyileşmek mi?" dedi Frida. "Ama ben hasta değilim ki. Kırık döküğüm. Aynı şey değil, anlıyor musunuz?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Diyek Türkiye'de İstanbul ne ise, İstanbul'da gece ne ise, Gecede yürümek ne ise, Yürürken düşünmek ne ise, Seni unutmamacasına düşünmek ne ise, Unutmamanın anlamı ne ise, Seni sevmek ne ise, Saklayayım, yok söyleyeyim derken Birden aşka düşmek ne ise. Her neyse....
Şu sıralar çok kırıldım her şeye, herkese... gözlerime baksalar anlayacaklardı ama onlar sahte kahkahama inanacak kadar benden habersizmiş. Sorarsanız hepsi çok yakınım. Neyse
Senden kaçmak için dünyanın öbür ucuna gitmişim de cebimde vesikalık fotoğrafını bulmuşum gibi
Kendime yakın gördüğüm şarkılar var dı. Tekrar tekrar dinlediğim Bazı cümleler vardı tekrar tekrar okuduğum. Defalarca baktığım fotoğraflar vardı benim. Bilmem kaç bin defa geri sardığım filmler. Anlamadığım için değildi bu tekrarlamalar. Fazla iyi anlatıyolardı, fazla yakındılar.