Seni özlediğimde dağlara dönerim yüzümü
Sırtımı bir ırmağın akışına yaslarım
Kırgın ikindiler gelir, göğsüme batırır hoyrat tüylerini bir göçebe kuş.
Taşlar susar, taşlardan suskun bir ağrı şakaklarımda.
Ben beklerim, gözlerinde saklı şehrin kapılarından bir gün yine yalınayak ve perişan girmek ümidiyle..
Gurbet, derim kandan oyulmuş her harfi
Sıla derim sonra, adınla başlayan bir hikâyenin vatanına.
Uzağım, yabanım, yaralıyım, ne çıkar ?
Yetişmiyor sana sesim,
Bu karanlık yollar uzun,
Bekliyorum, gelmiyorsun..'