Çocuklukta öğretilen budur işte; Kaybetmek.Bizzat çocukluğun kendisinin kaybı ile başlar.Ne demek olduğunu onu kaybederek öğrenirsin.Her zaman her şeyi ama her şeyi kaybedeceğini öğrenirsin.Yaşamsal duyumsamanın, mevcut yoğunluğunun vazgeçilmez koşulunun kaybetmek olduğunu öğrenirsin.Büyümenin kazanımlar biriktirmek olduğuna inanırsın.Deneyim,bilgi,maddi kazanımlar.Ancak bu bir yanılsamadır.Büyümek kaybetmektir.Hayatı yaşamak,onu kaybedeceğini kabul etmektir.
Kendinizi prenslerin en güçlüsü ya da şairlerin en başarılısı olarak görseniz bile,mutluluk ve yetenek zamanın akışına tabidir,çünkü her şey akıp gider…