Çocuk doğuştan bir bilim insanıdır. Eğitimin
niyeti; kişinin getirdigi merak potansiyelini
beslemek, daha karmaşık soruları sorabilecek ve yolculuga zevkle devam
edebilecek durumda kalmasını sağlamaktir
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir ebeveynin çocuğuna verebileceği en büyük hediye, ona her koşulda ayağa kalkabilecek gücü kendinde bulabilme yetisini kazandırmaktır. İşte bu
yılmazlıktır. Böyle yetişen biri ne yaşarsa yaşasın, "Her şerde bir hayır vardır,' diyebilir ve artık o seviyedeki sorunları rahatlıkla atlatır.
Gelişmesine önem verilmemiş bir çocuk
milli servete ihanettir. Vatandaşın çözüm
üretmek yerine şikayet etmeye harcadığı zaman da, damlayan musluk gibi
ulusal bir israftır.