Yasemin

Yasemin
@Yasmiina
Fotoğraftan içeri seslendim. "Haberin yok, yanındayım.."
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onu her görüşümde daha fazla sevindiğimi hissediyorum.
1000Kitap
“Geleceğim” demedim. Bekliyor mudur?”
1000Kitap
Dalım , çiçeğim, günlerimiz daha iyi olacak Çünkü Necati Cumalı’nın dediği gibi; "Yaşar iyi ve güzel olan."
1000Kitap
Sesinde gökyüzü ve binlerce ipekböceği
1000Kitap