Kitabı her yerde o kadar çok gördüm ki. Alıp almama konusunda kararsız kaldım. Ancak yazarın bize sunduğu evren öye güzel ki sizi içine çekiyor. Olay döngüsünün birbiriyle bağlantısına hayran kaldım. Karakterlerin süreç içinde gelişimine şahit oluyoruz. Özellikle Nova'nın kendini keşfetmesi çok güzel işlendi.
Ancak karakterimiz bence fazla dik başlı ve "hadi hadi ben yaparım, ben giderim, ben çözerim" moodundaydı. Bu biraz beni baydı ama olay örgünsünde karışıp gittiği için çok rahatsız olmadım.