Uzun zamandır aynı gün içinde bir kitap bitirmiyordum. Kitap o kadar akıcıydı ki öğlen başlayıp bitirdim. Çok farklı, ilginç ve ya çarpıcı bir konusu yok ama karşılaşabileceğimiz gerçek kişiler, gerçek olaylar. Üzerine bir de karakterlerin hisleri öyle güzel aktarılmış ki... Karakterleri benimseyebiliyorsun,bağ kuruyorsun. Bu yüzden kitap çok akıcı geldi bana. Yazarın dilini çok beğendim. Okuğum ilk kitabıydı.(Son olmayacak asla)