Yani bu dünyada düşünebileceğiniz hiçbir üç nokta İnsanları tam anlamıyla tatmin edemez, ne kadar çok şeyi sahip olursanız aradığınız şeyin dünyada olmadığını o kadar iyi anlarsınız
Eğer “neden seviyorsun?” sorusuna bu dünya dahilinde vereceğin bir cevabın varsa, o bir koşula bağlı olduğu için aşk olmaz, sevgi olur, heves olur, meyil,tutku, arzu olur.
Gerçek aşkta Hayat kırıklığı, üzüntü karşılık almamak olmaz.Neden? Çünkü bir beklenti yoktur. beklentinin olmadığı yerde de hayal kırıklığı olmaz. şair diyor ya “seni seviyorsam bundan sana ne?” diye işte öyle