"Dayanamıyorum artık Theo, yaşamın ağırlığına daha fazla dayanamıyorum. Unutmaya çalışıyorum ama olmuyor. Kulağımdaki çığlıklara karşı koyamıyorum..."
Vincent van Gogh
Müzik ne garip bir şey...
Fani bir yaşamı olan canlı bir yaratığın, ebedi olanı yaratma mucizesi bu...
Müziğin o kısacık, geçici anı sayesinde, sonsuzlukla temas halindeyiz.