Osman Kader’den hala vazgeçmemişti, haber yollatıyormuş Kader’e, “sensiz yaşayamam” diye. Ben de bu olayı oldum olası anlamadım, karılarını aldatan adamlar yediği herzeler ortaya çıkınca neden bu kadar alçalıyordu? Şekeri elinden alınmış çocuk gibi ağlamaya başlıyordu? Birini kaybetmek istemiyorsan kıymetini bileceksin arkadaş.
Baktığım bütün boşanma davalarında kadınlar haklıysa mutlaka duruşmalara katılmak istiyordu, binbir emekle büyüttükleri ilişkiyi ayaklar altına alan kocalarının yüzüne bakıp dille olmasa da gözleriyle konuşmak istiyorlardı. Genellikle çok şık giyinip “dimdik ayaktayım” mesajı vermeye çalışıyorlardı, içleri tamamen yanıp kül olsa da. Bu durumun tam tersine birçok erkek de boşanma davalarına bizzat katılmayıp avukatları vasıtasıyla süreci yürütüyordu çünkü eşlerinin yüzlerine bakacak cesareti yoktu.