Nasıl katlanacaktım içimdeki yabancıya ?Aslında kendimden baskası olmayan bu yabancıya? Onu nasıl görmezden gelecektim? Başkaları onu gördüğü halde ben göremezken onu daima beraberimde taşımaya nasıl mahkum edilebilecektim?
İçimde olup da benden kaçan, bir aynanın önünde durupta yakalamaya çalıştığım anda hemen ben oluveren, başkaları için yaşayan ve başkalarının yaşarken görebildiği benimse göremediğim o yabancının izini sürecektim. Ben de onu başkalarının görüp tanıdığı gibi göremek ve tanımak istiyordum.