DuruBilge

DuruBilge
Hala Açlık Oyunları'nı atlatamadı Sadece...arenada kendim olarak ölmek istiyorum. ~Peeta (aslında hepimiz)
Yarın en yakın arkadaşlarımdan birinin doğum günü. Ben de bu hesaba anılarımı ve düşüncelerimi yazmayı seviyorum çünkü geriye dönüp baktığımda hatırlanacak şeylerin olduğunu görmek beni çok mutlu ediyor. Bu yüzden Deniz’le nasıl bu kadar yakın olduğumuzun anısını anlatmak istiyorum. 2022 yılında Irmak (hala en yakın arkadaşımdır) ile Domino's'a gitmiştik. İkimiz de kola sevmememize rağmen uygun fiyatlı diye kola içeren bir menü almıştık. Üstelik kolayı getirmeyi unutmuşlardı Irmak gidip sormuştu. Neyse biz yemeklerimizi yedikten sonra baya kola kalmıştı. Ben de tamamen şakasına Irmak'a bunu Deniz'e götürelim mi demiştim. Deniz Irmak'ın çok yakın arkadaşıydı ve benle olan tek alakası buydu. Yani birbirimizi sadece bir doğum günü partisinde ya da Irmak'ın önemli bir gününde görmüşüzdür. Ancak Irmak'ın anlattıklarından dolayı kolayı oldukça sevdiğini çıkarmıştım. O anda normalde şakaya gülüp güzel akşamımıza devam edecektik ancak Irmak bunu ciddiye aldı ve biz bir anda elimizde yarım şişe kola ile Deniz'in evine yürüyor bulduk kendimizi üstelik evi yakın bile değildi. Ve o günden sonra en yakın arkadaşlarımdan biri oldu. Maalesef depremden sonra hepimiz dağıldık ama yazın hala görüşürüz. Ne Irmak ne de Deniz bunu okuyabilecek çünkü 1000k hesapları yok ancak İyi ki doğdunn Deniz!! İyi ki o gün o kolayı almışız💗
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2. Şansı verme Duru verme
Puan vermedi·332 syf.··
2025 50. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Eylül 2025 11:28
Çok övülen, beğenilen bir kitap olmasına karşın hiç beğenmedim. Kitabı belki beğenirim umuduyla 2. defa okudum ancak gerçekten daha da nefret ettim. Benim kitaplarda en nefret ettiğim şeylerden biri romantizmin konunun önüne geçmesidir. VE BU KİTAPTA GERÇEKTEN ÖYLEYDİ. Okuyorum ama 5 dakika da bir ana karakterler öpüşüyor gerek var mı buna ya. Bir de ana karakter dokunduğu kişiye acı verme özelliğine sahip. Yazar onları bir araya getirmek için yapmadığını bırakmamış yanii. İlk okuduğum zaman 2. kitabını da almıştım o yüzden mecbur devam edeceğim 2. kitaba nasıl bir inceleme yazacağımı ben bile merak ediyorum umarım beğenirim. Kitapta Warner diye bir karakter var bildiğin kızı tecavüz ediyor ve kitabı okuyanlar bu karakteri çok seviyor anlamadığım bir şekilde. Ben kendisini ilerleyen kitaplarda da seveceğimi zannetmiyorum. Size önerim eğer fantastik okumak istiyorsanız tercihiniz bu olmasın
Bana DokunmaTahereh Mafi · DEX Yayınları · 20242,297 okunma

DuruBilge

, bir kitap okudu
Puan vermedi·332 syf.··
3 günde okudu
·
2025 50. kitabı
Tahereh Mafi
7.1/10 · 2.297 okunma