Ona yazmak isterdim ama ona yazamam vazgeçmedim
O benim kanayan yaram ama mecbur olduğum için ondan uzak duruyorum yoksa ne kadar içim gidiyor aslında
Barışmasak ama ben bir kez daha ona sarılabilsem ...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uzun süre kafes içinde yaşamını sürdürmüş , minik bir kuş ... Kanatları işlevini yitirmiş.
Ve... Kafesinin kapısı açılır veriyor.
Kuş ürkek, kuş şaşkın... Değil uçmak, titreyen ayaklarıyla yürüyemiyor bile.
Ama özgürlük onun kanın da var. Çarçabuk yeniyor ürkekliğini. Özlediği sonsuzluğa kanat çırpmaya başlıyor...
Ben vazgeçtim...
Ama bugün değil...
Kendimi anlatamadığım , beni anlamayan bana hiç ummadığım şeyleri yakıştıran birinden sadece kendi doğruları olan ve benden onu yapmamı isteyenden
Belki başkası bana bunu yakıştırsaydı hiç umursamazdım ama zamanında sevdiğin hayal kurduğunuz biri yapınca sanırım daha çok kırılıyor insan
Ağlamak istiyorum ama ona bile gücüm kalmamış
Ben vazgeçtim
Ve evet gerçekten bitti ..