Çok güzel bir kitaptı herkesin okumasını tavsiye ederim. Kitapta bir kimseyi dinlemeden onun hakkında kötü düşünmenin pişmanlığı anlatılıyor. Bu kitap sayesinde çevrimizdeki hiç kimseye ön yargıda bulunmamız gerektiğini öğrenir ve insanları dinlemeyi öğreniriz.
İlahi,altı yüz bin Müslüman birden boğazlandı...
Yanan can,yırtılan İsmet,akan seller bütün kandı!
Ne masum ihtiyarlar,süngüler altında kıvrandı!
Ne bikes hanümanlar işte, yangın verdiler yandı!
Şu küllenmiş yığınlar her birer insan,birer candı!