TDK Taşeronu

TDK Taşeronu
@Yazimyanlisizabitasi
Müslüman ve Türk. Türkçeyi Değerli Kılıyorum.
Bana yetmiş satır hakaret yazdılar, beni rahatsız eden tek şey yazım hatalarıydı. Fyodor Dostoyevski
Reklam
Vatan, millet, Türkçe.
Yazım yanlışı düzeltiyorum diye edebiyatımın da iyi olduğunu zannedenlere üzücü bir haberim var. Ben sayısalcıyım. Sadece dil bilgisini seviyorum.
Ama yazım yanlışlarını düzelttiğim yorumları silerseniz olmaz ki. Üzüyorsunuz beni.
Burası öyle bir platform ki yazım yanlışları bile romantize ediliyor. Neyse arada hoşuma gidiyor en azından. Sayıp sövenlerden daha iyi bir kitle.
Reklam