Doğru olup olmadığı konusu hakkında pek bir bilgim yok Eğer ki Doğruysa çok kötü olan bir karardan bahsedeceğim Eğer okula gidilmezse velilerden para cezası kesilecekmiş Hatta bir yerde de Hapise kadar gidebilir yazıyordu onu ne kadar doğru bilmiyorum Peki bu çocukları okula giderken başlarına bir şey gelirse kim cezasını çekecek veliler kimi hesap soracak sorduğu kişiler taşın altına elini koyacak mı hapis yatacak mı cezasını çekecek mi çocuk öldükten sonra Peki bunların bile önemi var mı her şey paraya Getiriyorlar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ülkü iyice teksas'a döndü herkes birbirini öldürüyor yani sorsan sebebini bilmiyorlar neden öldürdüklerini de bilmiyorlar Ben anlamıyorum rahat mı batıyor bize uslu uslu durmak Niye herkese zor geliyor Uslu Uslu git işine gel okuluna git gel kimseyle kavga etmek Kimseye laf etme güzelce geçin zor mu Niye her şeyi kendimize zorlaştırıyoruz Ben anlamadım
Her şey böyle cezasız kaldığı sürece gerekli yaptırımlar yapılmadığı sürece gerekli cezalar kesilmediği sürece ağır cezalar verilmediği sürece herkes suç işlemeye meyilli olacak çünkü ceza yok Adam yapsa da ceza almıyor o Yapması da ceza almıyor Bu nasıl bir sorumsuzluktur ya devlet Nasıl oluyor da hiçbir şeyin önüne geçip önlem alamıyor hiçbir şeyden nasıl haberi olmuyormuş gibi davranıyor nasıl görmezden gelebiliyor bu kadar insanı ya biz bu ülkede yaşıyoruz ya biz bu ülkenin çocuklarıyız ya niye kendi ülkenin çocuklarını düşünmüyorsun Delireceğim ya