Okullara saldıracağını söyleyen bir kişiyi gözaltına aldıktan sonra serbest bırakıyorlar şimdi bu çocuk temizlendi mi yapmayacağına ikna mı oldun siz çocukları saldığınızda daha doğrusu Canavarları saldığınızda gerekli cezalara vermediğinizde ceza vermediğinizi bildiği için yapacağı şey daha fazla yapıyor güç alıyor Niye daha caydırıcı yasaklar verilmiyor neden Mesela çocuk tutuklanmıyor niye serbest bırakılıyor o kadar evlat öldü ki tetiklere bakılırsa devam edecekleri söyleniyor Nasıl oluyor da hala önlem alınamıyor Niye ciddiye almıyorlar bu ülkedeki sorunları