Irmak

Irmak
@Ydkirmak
Galatasaray
Üniversite SÜ
izmir/ konya
2005
949 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Batsın bu dünya
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bu çocuklar artık okula nasıl gidecek çocuklara yeni bir travma yüklendi severek gitmeyecekler okuyamayacaklar önlem alınmıyor sokakta öldürülen kadınların çocuklar var insan artık sokakta yürürken de çekinerek gidiyor hastanelerin gitsen tedavi olsan ya saatte diploma çıkıyor ya da çocuğunu kaçırıyorlar ya da çocuğunun dövüyorlar ya da doktora saldıran insanlar var Her şey saatte birine baksan öldürüyorlar yanlışlıkla çarpsan Hayırdır diyorlar vuruyorlar yani ülkenin her yere bir travma içeriyor Ben Gün geçtikçe yaşamak artık Survivor gibi olmaya başladı
Herkes oyunların dizlerden sadece kaynaklanmadığını söylemiş Evet bir yere kadar katılıyorum Ama şöyle bir şey var eski zamanlarda da bu cinayetli oyunlar vardı ya da bu tarz filmler az da olsa vardı ama o zamanki insanlar eğitilme şartları aile terbiyesi ve inanç bu şekilde değildi Biz o zamanlarda annelerden babalardan korkardık çekinirdik ve gece sakla yapamazdık bazı şeyleri çok Teknoloji bu kadar gelişmiş bir hale değildi ve oyunları bu kadar gerçekçi ve tehlikeli boyutta değildi bazı şeyler bazı simgeler insanların beynine yer de denir ve aklına kazılır bizim ergenlikle şu an çocukların erkenlikleri arasında çok fark var Aile terbiyesi farkı var eğitim şekli farkı var her konuda da farklılık var aslında aileler daha sık kıydığı daha dikkat ederdi Teknoloji bu kadar gelişik değildi Biz korkardık Allah'tan korkardık annemiz babamız da dinin gerekliliklerine uygun bir şekilde yetiştirdi bizi şu anda aileler baskı kurmuyor çocuklar ailesinin yönetiyor ve korkmuyor oyunlarda daha çok beyni hapseden hale geldi ve dışarı çıkardık enerjimizi atardık çocuklar dışarı atıp enerji atamadıkları için farklı senaryolar kuruyor tek sebebi bunlar değil ama önemli sebeplerinden biri de bunlardır daha bir sürü detayı var
Hala hiçbir şeye çözüm bulanıyorsa telegramda bile hesaplara her şey varken hiçbir şekilde yakalanma olmuyorsa isimlerini vermelerine rağmen okullara saldırı yapacakları yerleri buna rağmen hala saldırabiliyorlarsa çözüm bulunamıyorsa Ben ülkemde şunu anlarım benim ülkem evlatlarını kaybetmeye razı gelmiş bir çözüm yoksa susuluyorsa caydırıcı hiçbir şey yoksa ben Böyle düşünürüm adalet yok okullarda kızların kıyafetine saçına başına makyajına odaklanacaklarını biraz da çocuklar ne getiriyor diye bakılması lazım yani her yerden Aslında baktınız sorumsuzluk akıyor aileden sorumsuzluk akıyor okulda nasıl oluyor o da kontrol edilmiyor çocuk nasıl Elini kolunu sallayarak silah getiriyor