Okumak çok güzel şeydir, fani dünyada faydalı bilgiler okuyarak okuduğumuzu yaşayarak, Okuduklarımızı hayata geçirerek, geçmiş hatalarını anlayarak gelecek hayatta daha doğru düşünceli daha olumlu bakarak yol alırız. Önümüze çıkan engelleri daha kolay aşmamızı sağlar. Geçmişte okumayarak geçirdiğimiz günlerin acısını şimdiki yolumuzda faydalı şeyler okuyarak güzel günlere doğru akarız.