Ama gerçek şuydu ve hiçbir madalya bu gerçegi degiştiremezdi:
Dünya korkunç bir yerdi!
Ve şeytan ona birçok kez bu gerçegi fısıldamıştı:
Dünyayı tanrı yaratdi ama bana bıraktı!
Dünyayı şeytandan kurtarmak için meleklerin gücü yetmiyordu.İyilik yetmiyordu.İyi olmak ve merhametli olmak hiçbirşeyi deyiştirmiyordu.Şeytanla savaşmak için onun silahlarını kullanmak gerikiyordu.
Tanrının güzelliklerine aşık kör bir melek olmaktansa, güzelligini kendi yaratan, hür bir şeytan olmayı seçerim.
Çünkü:
Melekler Tanrının işıgiyla aydınlanır, şeytansa işıgını kendi yakar!