- Bugün buradan gitmeli miyim ,yoksa yarına kadar kalabilir miyim?
- Ne diye gideceksiniz?
- Ben sizi anlayamadım , sizde beni.
Sonra şöyle düşündü : Ben kendimi de anlayamadım.
" Ayrıca büyük bölümü bize bağlı olmayan gelecek üzerinde konuşmanın, düşünmenin ne gereği var ? Bir şeyler yapma şansını yakalarsan ne ala , ama olmazsa , önceden boşuna gevezelik etmeye değmez en azından."