Fatıma

Fatıma
@Yeisli
"Telaş etme, kalıcı değiliz."
" Yaşam niye böyle anlaşılmaz, karışık şeylerle dolu?" diye düşünüyordum.
Reklam
" Böyle zamanlarda konuşmanın gereği var mıdır? Çünkü insan herşeyi sözle anlatamaz."
"Bir insanın ne denli sevildiği en çok ayrılık anında belli olur '
İnşallah bir gün...
" Zorluklar ne denli büyük olursa olsun toparlanacağımıza düşlediğimiz mutlu günlere ereceğimize inanıyorum."