Fatıma

Fatıma
@Yeisli
"Telaş etme, kalıcı değiliz."
Aynı Abimm :))
" Bahçeden kopardığı bir baş lahanayı sofraya koyan insanın basit ve saf mutluluğunu kalbim hissedebiliyorsa , keyfime diyecek yoktur , çünkü o yalnızca lahanayı değil , bütün güzel günleri, onu ektiği o tatlı sabahı , suladığı o tatlı akşamları da sofraya koymuş olur , lahananın günbegün büyümesi ona haz verdiği için her şeyin tadına bir anda yeniden varır."
Reklam
Bende İstiyorum:)
" İnsanda hep uzaklara gitmek, yeni keşifler yapmak ,gezip dolaşmak...
" Dünyada en çok çocukları kendime yakın buluyorum."
" Sevmek insanca bir şey , ancak insanca sevmeyi bilmek lazım !"
" Başaracağım , sevgili dostum, ufak tefek sıkıntıları artık tekrarlayıp durmayacağım ; içinde bulunduğum anın tadını çıkaracağım , geçmiş benim için geçmişte kalacak."
Reklam