" Ne çok insan vardı! Birbirinden kopuk , diğerlerinin neler yaşadığından habersiz ne çok insan vardı. Çeşitli amaçlar peşinde , çeşitli kaygılarla akıp gidiyordu hayat . Ama kimse kimsenin hikayesini bilmiyordu."
"Aramızdaki temel fark ne biliyor musun?
Sen insanlara baktığın zaman üniformalar , bayraklar ve din görüyorsun!"
" Peki sen ne görüyorsun? "
" İnsan , sadece insan. Seven, acı çeken , acıkan , üşüyen,korkan bir insan."