Beybûn

Beybûn
@Yek_beybun
𝖐𝖚𝖈𝖚𝖈𝖚𝖐 𝖍𝖆𝖙𝖎𝖗𝖆𝖑𝖆𝖗𝖎𝖓 𝖇𝖎𝖗𝖆𝖐𝖙𝖎𝖌𝖎 𝖇𝖚𝖞𝖚𝖐 𝖆𝖓𝖑𝖆𝖒𝖑𝖆𝖗... hαψα† βø$†uƦ løø
...
Gönderi kullanım dışı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen iyi bir insansın. O yüzden seni çok öldürmüşler.🕊️🕊️🕊️
sevelim mi olric?... sevmek nedir efendimiz? sevmek vazgeçmektir olric.. vazgeçtiyseniz sevelim efendimiz...
Alıntı
Kalbiniz ne kadar iyi olursa olsun ,sonunda insanlara ,onların davrandığı gibi davranmak zorunda kalıyorsunuz ...
1000k