aisha

aisha
kitaplığımın not defteridir
"Korkarim biz de herkes gibi birbirimizin hayatından bir tuhaflık olarak geçip gideceğiz.”
Reklam
Bu hayat,bir hayatsa bunun adı hâlâ,bana göre değil.
Hayat işte.Evde hayal kuruyor,sonra sokağa çıkıyor ve hepsini tek tek gömüyorsun bir yerlere.Hayatın aklındakiyle alakası yok.Eter koklatılıp bayıltılmış ve hiç bilmediğim bir yere getirilip bırakılmış gibiyim.Eve dönmek istiyorum artık.Kendime dönmek.
İnsan bazen ne kadar uzağa giderse gitsin,galiba bazı şeylerden gidemiyor.
Reklam