Hayat işte.Evde hayal kuruyor,sonra sokağa çıkıyor ve hepsini tek tek gömüyorsun bir yerlere.Hayatın aklındakiyle alakası yok.Eter koklatılıp bayıltılmış ve hiç bilmediğim bir yere getirilip bırakılmış gibiyim.Eve dönmek istiyorum artık.Kendime dönmek.