kapitalizm mi ne,tuhaf bir şey çıkarmışlar;korkunç bir olay.Her şeyi süsleyip herkese satmak istiyorlarmış.Ölümü sürekli hatırında tutan adama her şeyi satamazsın ki.
Çünkü ölüm,iki hayatın ortasında durur ve insanı dengede tutar.
Niçin yaşıyorsunuz?Okulu bitirmek,iş bulmak,evlenmek,çocuk sahibi olmak için;sonra bir ev,bir araba,iyi bir insan,görevlerini yerine getiren iyi bir yurttaş olmak;yani huzurlu,mutlu bir yaşamak sürmek için.Hah!Ne saçma şeyler bunlar!Oysa bunlar için yaşanmaz;fakat yaşarken bunlar olur!
Ne demek istediğimi anlayabiliyor musunuz?
Şöyle yaklaşalım olaya:Bir şey,kendinin sebebi olabilir mi?Efendim?