insan olmak dünyaya sürekli indirgeyerek anlaşılabilir ve basit bir anlatıya dönüştürmek demektir.insanlar dünyayı üç boyutlu görüyordu bu da bir indirgemeydi .insan en nihayetinde sınırları olan her şeyi genelleyen ve otomatik pilotta yaşayan,zihindeki dolambaçlı yolları düzleştirenbir yaratıktı ve tabii ki bu yüzden sürekli kaybolup duruyordu.