Mormonların günlük hayatı ve aile düzeni ile ilgili derinlemesine bilgi sahibi olmak istiyorsanız okumanız gereken bir kitap.İnsanın kutsal olarak benimsediği değerleri terk etmesinin ne derece zor olduğunu da çok güzel bir şekilde aktarmış yazar.Başarılı bir kitap , zaman ayırmaya değer.
Edebi bir eserden ziyade fantastik mitoloji gibi bir tarzı var kitabın.Konu oldukça dağınık anlatılıyor ,bir başlangıç veya olay örgüsü yok. Sadece fantastik bir eser okuyup bektaşilik efsaneleriyle ilgili biraz fikir sahibi olmak isterseniz okumanızı tavsiye ederim.
Düşünmeden okunacak bir kitap, kısacık ve masalsı anlatısıyla akıp gidiyor.Bir aşk hikayesi ya da masalı diyebileceğim bir öykü okuyacaksınız.Tabiki büyük ustanın destansı anlatımı sizi alıp götürecek.Çok söze gerek yok, bir Yaşar Kemal klasiği…