"Ne yapıyorsun burada?" diye sordu ona.
"İçiyorum" diye yanıt verdi ayyaş hüzünlü bir sesle
"Niye içiyorsun peki?" diye sordu Küçük Prens.
"Unutmak için" diye yanıtladı ayyaş.
"Neyi unutmak için?" diye üsteledi Küçük Prens.
"Utandığımı unutmak için" diye itiraf etti ayyaş başını öne eğerek.
"Neden utanıyorsun peki?" diye sordu ona yardım etmek isteyen Küçük Prens
"İçmekten!" dedi ayyaş ve sessizliğine döndü..