Yeşim

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çi gas wate bigerim, Ew gas bê wate dibe jiyan."
Fredrich isimli okura yanıt verildi
Yeşim
Size göre hangisi?
Ağlatacak bir şarkı var mı ya. Rahatlamak istiyorum da :) ya da uyutacak bir şarkı da olur. Her ikisinden biri ?
Yeşim
m.youtube.com/watch?v=i1QwviZ... ağlatır mı ya da hitap eder mi bilemem. Umarım iyi gelir:)
Aynı dünya, farklı zihinler için cehennem de cennet de olabilir.
M. isimli okura yanıt verildi
Yeşim
M. 😌
Aynı dünya, farklı zihinler için cehennem de cennet de olabilir.
M. isimli okura yanıt verildi
Yeşim
Te negot?