"Ama kötülük yapmayı ya da başkalarını mutsuz etmeyi planlamadan da hata yapılabilir ve acı bir durum yaşanabilir. Düşüncesizlik, başkalarının duygularına karşı ilgisizlik ve kararsızlık da aynı şeydir."
Gerçekten sevdiğim çok az insan var, hakkında iyi düşündüklerimse daha da az.Dünyayı gördükçe memnuniyetsizliğim artıyor. Her geçen gün, bütün insan karakterlerinin tutarsızlığına, erdemli ya da mantıklı görünene bile pek güven duyulmayacağına olan inancımı pekiştiriyor.