Yeşim

Yeşim
Gülümse...
Diyorum ki bir yolunu bulsan da yolunu kaybetsen; çıkıp gelsen...
Sayfa 47
Reklam
Sen gül, ben zengin olayım
Sayfa 151
Seni yanlışlıkla arasam olmaz da yalnızlıkla arasam konuşur muyuz biraz. Bir kereden bir şey olmaz. Tamam, kabul, özledim deme . Ben özledim de.
Sayfa 127
O zaman iyi ki doğdum! :)