Yeşim

Yeşim
Gülümse...
Kendimi dinledim de biraz, yine senden bahsediyordum
Hazır konu mesajlaşmaya gelmişken, o çevrim içi şeysini gösteren şeyin de Allah belasını vermesin.
Sayfa 21
Reklam
İsmini ''hiç'' koydum
Farkındayım, hayatta her zaman kötü şeyler olmuyor, bazen daha da kötü şeyler oluyor. Mesela gitmiş olman kötü ama gelmeyecek olman daha da kötü. Şimdi sen ya dönersin hayata yeniden başlarım, ya da dönmezsin, başlarım hayata! Her şeyi sana bağladığım nedenlerim var. Nedeni sen istediğim bir hayatı bekletiyorum.....
Sayfa 14 - Hayykitap
Yağmurlu bir gün ve sen yoksun Güneş açsa da,kar yağsa da... Bekleyişler, belkiler,keşkelerr Sahi, böyle hep böyle mi sürüp gidecek, bu haykırışlar Yaşlanacağız, hemde yalnız!
Kırmayın umutlarımı...! Koymayayım herkesi aynı kefeye...
Göz yeşili görsün, kulak şu sesini duysun.
Yeşil maneviyat, huzur ve sohbet rengidir. Doğadaki yeşile ne kadar bakarsan, kalp ve akıl sağlığın o kadar iyi olur. Suyun sesini dinle, kulak bu sesle buluşunca beyinde kendi müziğini çalar.... Tüm sıkıntılarının sebebi, doğadan kopmaktır.
Sayfa 51·Kitabı okudu
İlişkiler
Reklam