Tds

Acı çok zalim bir şeydi! Neden bütün ağırlığıyla bir seferde gelip aynı hızla geçmiyordu?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Beni hatırlamak zor mu yani, monptit?” “Evet. Çünkü insanları hatırlamak için önce unutmak gerek. Ben bunu asla yapamam.”
Mutluluk olduğu yerdedir, olmasını istediğimiz yerde değil.
‘Bana güveniyor musun Şüş?’ ‘Her zaman. Sana güvenmezsem dünyada başka kime güvenebilirim?’
Kitapların daha fazla düş kurmama yardım edecekleri yerdi burası.