Birden içi sızlamış, rahatsızlık hissetmişti. Ölünün yanında şarkı söylemek olmazdı, o anda bu odada geçmiş ölüyordu. Sözünü ettiği geçmiş, içindeki bütün insanlarıyla birlikte ölüyordu. Tutalım ki... yeni bir hayatın doğması için ölüyordu, ama gene de ölüyordu...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü günümüzde herkes dış görünüşe göre karar veriyor: Bir insan boş da, aptal da olabilir; ama kendini ağırdan satıyorsa, kibirliyse saygı duyarlar ona; bir başkasının ise yetenekleri... büyük yararlar sağlayabilecek yetenekleri vardır, ama alçakgönüllüdür...
"İnsan çok, ama çok mutsuzken, çevresinde olan biten her şeyi aptalca bir dikkatle izliyor! Ne yalan söyleyeyim, bir sineğe bakarken bazen ruhuma büyük bir soğukluk, dehşet doluyordu."
"Emekçi, deri önlüğünü giy, karanlık atölyende iş tezgâhının arkasına geç! Varsın başkalarını aydınlatsın güneş! Ve bizim tenha, ıssız dünyamızda kendi kendimizin olan bir gururumuz, mutluluğumuz vardır!"