Sevmek için zaman ayırmak gerekir. Bilmek için zamana ihtiyaç duyarız. Güzelliği ancak zaman ayırarak fark ederiz. Zamanla olgunlaşırız. LÜTFEN YAVAŞ GİRDİNİZ..
" Sana verilmeyeni sana lazım olmayan bil..
Başkasında imrendiğin , sende olmayanı ;
olsaydı, felaketin bil..
Ne ki eksiğin , olsaydı; fazlalığın olurdu..
Allah herkese layık olduğu cevheri verdi,
Kedinin kanadı olsaydı serçenin nesli tükenirdi."
'Sa'di-i Şirazi'