yezda

"Seni çok seven birinin, artık senden nefret etmesi bile...Seni hiç sevmemiş olmasından iyidir!Nefretle sevgi iç içe geçiyor ama hiç sevilmeyince... Hiç sevilmediğini zannedince ... Geçmiyor..."
İnsan ve Duygular
Reklam
"Perdeyi açalım, Bırakalım duygular soluk alsın."
Hayat ve İnsan
"Biraz hava alma ümidiyle başını pencereden çıkardı,ama sorun... içindeydi."
Hayat ve İnsan
Sadece kalpten gökyüzüne dokunabilirsin.
Hayat ve İnsan