Yağmur

Yağmur
@Ygmurnur
Örtmen'im
İstanbul
İzmir, 11 Kasım
101 okur puanı
Ekim 2025 tarihinde katıldı
"Ne hoş bir güzelliği vardır; hafif adımlarla, dünyadan gülümseyerek geçenlerin.." Virginia Woolf
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilirim... Aydınlık için, karanlık da gerekli..
"...ben ki kuşlardan öğrendim; tutkulu umudu, kesinliği ve gerçeğin uçuşunu." Pablo Neruda
Günaydın Yaşamak!
"Çok şükür şu doğan güne, çok şükür şu parlayan dağa, çok şükür Yaradana," dedi. "Bu da yeter. Çok şükür..."
Bir şeyin yeşermesini haddinden fazla beklemek de solmaktır aslında. Bahar sensin! Kimsenin kuru çiçeğine razı gelme!