Yiğit

Yiğit
@Yigitt_
Herkese iyi akşamlar 🌆
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimse dokunamıyor artık kalbine… itiraf et eksildin.
Kırılan gönlümdü, Acıyan rûhum.
Yolunu yitiren kervan sesiyle, öyle gel sessiz...
Eylül'e hasret kalmış bir hüzne, teslim yüreğimiz