Yiğit

Yiğit
@Yigitt_
“Ya zaman yanlıştır, ya mekan, belki de insan.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bereketli günler hayırlı cumalar
insanlardan nefret ediyorum kötülükde edemiyorum vicdan
Olsun diye bir sığınak var. Eksik, yarım ve kırık tebessümlerle dolu…
''Ancak hayatın sarhoşluğuna kapılmışsa yaşayabilir insan.'' Tolstoy | İtiraflarım